13 listopada 2015

Obiecuję...



Serce przepełnione strachem.
Ciało wypełnione bólem. 
I nagle, przejmującą ciszę wypełnia Twój krzyk. 
Jesteś realny. Żyjesz. 
Po twarzy spływają mi łzy. Tym razem się udało. 

Po przeszło dwóch latach starań, kiedy już straciłam nadzieję, pojawiłeś się. 
Taki maleńki. Kruchy. Bezbronny. 


I... Odmieniłeś moje życie. 




Mija dziś pierwszy rok Twojego życia.



Jaki jesteś...? Jesteś niesamowity. Jesteś niepowtarzalny. I zdobędziesz świat. 
Dlaczego...? Bo jesteś moim cudem. Dzieckiem zrodzonym z pragnień. Nigdy się nie poddajesz. Wytwale dążysz do celu. Stale eksplorujesz. Rzucasz się w wir życia, a każdy nowy dzień jest dla Ciebie przygodą. 

Jesteś idealny. 

Obiecuję, że zrobię wszystko żebyś miał poczucie własnej wartości, odwagę i siłę do sprostania przeciwnościom, problemom i rozczarowaniom.
Pokażę Ci jak piękny jest świat, pokażę Ci jak cieszyć się z życia. 
A jeżeli kiedykolwiek upadniesz, nie martw się, pomyśl że to jedynie chwila wytchnienia przed dalszą drogą. Wstań i idź dalej, jeszcze śmielej i odważniej. 

Bo ja wierzę w Ciebie. I dopóki będziesz mnie potrzebował będę obok. 

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SYNKU.


Kocham Cię.
Twoja Mama.


2 komentarze:

  1. <3 <3 <3 Piękne słowa :')

    Aluś, życzę Ci abyś zawsze był szczęśliwy. By rodzice byli twoją największa podporą, abyś zawsze miał w nich wsparcie. W każdej decyzji jaką podejmiesz, byś widział dobra przyszłość. Nie bój się życia. Kochaj.

    A wszystko będzie tak, jak sobie tego zapragniesz!

    Aniu, dzisiaj też Twoje święto, rok temu zostałaś mamą. :)
    Życzę Ci ogromnej ilości cierpliwości, bo na pewno z roku na rok będzie jej potrzeba więcej i wiecej. Życzę Ci dużej ilości snu, aby i na tę cierpliwość sił nie brakło. I życze Ci przede wszystkim spełnienia.

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, popłakałam się! Za dużo emocji dziś chyba, bo sobie ze sobą nie radzę ;)
      Dziękujemy <3

      Usuń