6 maja 2013

7 day PHOTO CHALLENGE {May} - Day 1


Nie wytrzymałam. 
Po raz kolejny, odwiedzając blog Sen Mai i patrząc na kolejne wyzwanie fotograficzne, hardo postanowiłam się do niego przyłączyć. Jednym słowem : dałam się zainspirować.

W tym miesiącu - WYZWANIE  prezentuje się tak :

 
 
A tematem na dziś jest: TWOJA FRYZURA
(w sensie, że moja ;))


Więc...
Taaaaa - daaaaam!


Biorąc pod uwagę fakt, że z łóżka wypadłam na 20 minut przed wyjściem z domu - za swój własny, osobisty sukces uważam fakt, iż w ogóle udało mi się znaleźć choćby gumkę do włosów.

No. Mam nadzieję, że udział w wyzwaniu sprawi, że stanę się choć odrobinę bardziej systematyczna.

10 komentarzy:

  1. ojej, Twoja fryzura jest idealna:)
    systematyczność też nie jest moją mocną stroną, więc trzymam kciuki za nas:)
    pozdrowienia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna fryzurka i super mina:D Od poniedziałku "z gwizdem" na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :) Dzięki! Staram się, ale po 6 dniach wolnego zderzenie się z "biurową" rzeczywistością boli :p

      Usuń
  3. Fajnie wyglądasz! Piękny kolorek:)

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś był "płomienną lawą" ;) Odrobinkę się sprał, ale podrasuję go wnet!

      Usuń
  4. Ogólnie wygląda perfekcyjnie, tylko warkoczyk zmolestowany ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super fryzurka, ładnie Ci w niej. :D
    Wytrwałości i systematyczności życzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosto i z klasą.
    Fajne zdjęcie

    OdpowiedzUsuń