25 marca 2013

[TAG] Liebster Blog Award



I stało się. 
Choć ukrywałam się tak długo, jak tylko mogłam - przyłapano mnie na blogowaniu ;) 
Mało tego! Zostałam nawet bezczelnie oTAGowana!

Tych, którzy nie wiedzą, o co w tym chodzi - odsyłam TUTAJ . Tak. Oto jest sprawczyni całego ambarasu, ot co!

Odpowiedzi zajęły mi trochę czasu, ale oto są :

1. Kto jest Twoim autorytetem?

Nie cierpię tego pytania. Serio. Może jestem człowiekiem płytkim i mega egoistycznym, ale NIE POSIADAM takowego. Uważam, że każda osoba, niezależnie od wieku powinna sama dla siebie być autorytetem i inspiracją. 

2. Co sprawia, że jesteś szczęśliwa?

Momenty. Wieczór spędzony wspólnie z Mężem, satysfakcja z wykonywanej pracy, plany i perspektywy, które przede mną.

3. Kim chciałaś zostać, kiedy byłaś małą dziewczynką?

We wczesnych latach dzieciństwa, w moim rankingu zawsze walczyły ze sobą  :


Natomiast w późniejszym okresie - zdecydowanie wygrywała  ONA :


4. Jaki jest Twój sposób na odpoczynek?

Wieczór spędzony w domu, kubek parującej herbaty w dłoniach, dobra książka / ciekawy film, gorąca kąpiel, czy przeglądanie ulubionych blogów. to sprawia, że sprawia, że ładuję akmulatory i nabieram chęci na nowy dzień.


5. Jaki jest według Ciebie "prawdziwy przyjaciel?"

Osoba, na której mogę polegać, która jest szczera wobec mnie i która jednym kopniakiem potrafi zmotywować mnie do działania.

6. Materialna rzecz, o której marzysz to...?

Na etapie meblowania mieszkania marzę o wielu rzeczach, ale na wszystko przyjdzie czas.  Póki co - nie spędza mi to snu z powiek - wszystko w swoim czasie ;)

7. Gdzie znajdujesz inspirację?

A gdzie jej NIE można znaleźć? Inspiracja jest wszędzie! Artykuł, który czytasz, inny, do którego może zajrzysz, inny blog, na którym wylądujesz, rozmowa, którą dzisiaj przeprowadziłeś z przyjacielem, długopis, który trzymasz w ręku, kwiat, na który patrzysz…
Każda z tych rzeczy może być inspiracją – a będzie nią wtedy, gdy sami się o to postaramy.
Dlatego też wyłącznie od nas samych zależy to, co będzie dla nas inspiracją i ile z tego wszystkiego, co się wokół znajduje, będziemy czerpać.

8. Jakie jest Twoje życiowe motto?

9. Co jest Twoją najmocniejszą stroną?

Upór i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Zdecydowanie!

10. Jaki jest Twój ulubiony film/serial?


11. Jak wyglądałyby Twoje wymarzone wakacje?

Pewnie zabrzmi to groteskowo, ale moim marzeniem jest podróż do Rosji. Chciałabym na własne oczy zobaczyć ogrom Moskwy, Park Gorkiego w Mińsku,  przejść się ulicami Sankt Petersburg'a w świetle księżyca... 
Tak dla zobrazowania :

Ufff... Dobrnęliście do końca...? Ja tak ;)
Mam nadzieję, że tak wyczerpująca nominacja - trafiła mi się pierwszy i ostatni raz ;)

3 komentarze:

  1. wow :) moje odpowiedzi Prezentowały by sie podobnie :P znalazłam swoją blogową siostrę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jest ktoś o podobnych zamiłowaniach :P

      Usuń
  2. A tam przyłapana ;) Wcale się jakoś wybitnie nie ukrywałaś Małpko :P :D

    OdpowiedzUsuń